b2b@amcwroclaw.pl  +48 71 342 87 44+48 609 488 586
  Rejestracja     Logowanie

M038201 (R-) Dampflokomotive 18 201, VI

M038201 (R-) Dampflokomotive 18 201, VI

SCD 729,00 €

SKU: M038201
Dostępność: Dostępność w magazynie: NIE

Jedna z najsłynniejszych i najbardziej imponujących lokomotyw parowych: lokomotywa dużych prędkości BR 18 201, która była gwiazdą Deutsche Reichsbahn w NRD od 1961 roku.  Teraz idealnie odwzorowany model tej legendarnej lokomotywy wchodzi do ofert Märklin / Trix - w wersji zielonej, z dodatkowym tendrem, który - zwłaszcza po upadku muru - umożliwił spektakularne przejazdy długodystansowe do wielu sąsiednich krajów.                                                                                 Pierwowzór: Lokomotywa parowa pociągu ekspresowego nr 18 201 z głównym spalaniem olejowym oraz z dodatkowym tendrem. Dawna lokomotywa niemieckiej kolei Reichsbahn w NRD (DR/DDR), która została zbudowana jako lokomotywa testowa dla VES-M Halle (Saale) na bazie BR 61 002 i H45 024. Stan eksploatacyjny około 2017 r., gdy była wykorzystywana przy pociągach specjalnych.                                                                                                                                                       Model: Lokomotywa posiada cyfrowy dekoder mfx+ oraz rozbudowane funkcje świetlne i dźwiękowe. Sterowany wysokowydajny napęd z kołem zamachowym w kotle. Napędzane 3 osie. Lokomotywa i tender w większości wykonane z metalu. Standardowo wyposażona w generator dymu z dynamiczną emisją dymu zależną od prędkości, sterowana cyfrowo. Reflektory z trzema światłami, które zmieniają się wraz z kierunkiem jazdy, konwencjonalne w analogu, mogą być sterowane cyfrowo. Dodatkowo dostępne są dwa czerwone światła z przodu lokomotywy, przełączane cyfrowo. Oświetlenie kabiny maszynisty i paleniska oraz podwozia mogą być przełączane cyfrowo oddzielnie. Oświetlenie z wykorzystaniem bezobsługowych, białych ciepłych i czerwonych diod LED.  Regulowane sprzęgi z kinematyką między lokomotywą a tenderem. Na tendrze zamontowano sprzęgi KKK z przewodzeniem prądu do włączania oświetlenia górnego na dodatkowym tenderze. Wysokość zderzaków na lokomotywie i tendrze zgodna z NEM. Po obu stronach dodatkowego tendra są sprzęgi przewodzące prąd. Stronę czołowego oświetlenia dodatkowego tendra można wybrać za pomocą przełącznika w podwoziu tego tendra. Można to także zmieniać cyfrowo za pomocą dekodera lokomotywy. Minimalny promień, po którym można jeździć, wynosi 360 mm. W zestawie znajdują się również rury ochronne tłoczyska, przewody grzewcze i hamulcowe. Całkowita długość nad zderzakami ok. 40,8 cm.





Specyfikacja

Kod produktu M038201
1.Skala 1:87 H0
2.Zarząd DR/DDR
3.Epoka VI
4.Zasilanie AC ~ prąd zmienny
5.Sterowanie cyfrowe
6.Gniazdo dekodera mfx+
7.Dźwięk tak
8.Generator dymu tak

Zobacz również